2 Eylül 2007 Pazar

Böcek analizleri Part I


böcek analizi yapacağım sizlere içimden gereksizce geldi işte.doğayla kaldığım 1.5 aydır cins cins böcekle karşılaştım.bunların ilki karıncalardır ki benim için delirme sınırının çizgisidir bu böcekler.incitmeden öldürme teknikleri üzerinde ihtisas yaptığım bu kısa zaman neticesinde silikon tabancasıyla öldürülmeleri en acısız olanı olarak gözümde yer tuttu.ve incitmeden karınca öldürmek ve yuvalarının deliklerini kapatmak üzerine yaptığım bu araştırmalar sonucunu vermedi ne yazıkki bu kadar araştırmanın ve uygulamanın karşısında bana büyük bir ders verdiler aslında birleşik olmanın tek bilek olmanın bütün afetleri engelleyici özelliğini gözlerim önüne serdiler.bu kurtulma kampanyasına rağmen hala çayımın şekerinde ekmeğimin içinde şeftalimin çekirdeğinde karşıma çıktılar bu hayvanlar.helal olsun diyerek ikinci böcek türümüz olan sivrisineklere geçiyoruz.

sivsinekler ışığa mı geliyor hala bilemiyorum fakat odamın kapısının olmadığı ilk başlarda beni gerçekten sevdiklerini belli ettiler.özellikle her insanın gözle görebileceği bir yerim olan gözlerimin tam altını ısırmaları malesef kendimi kötü hissetmeme yetti de arttı.bu böcekler sivilce sendromunu yeni yeni atlatmakta olan biz zamane gençlerinin gerçekten karamsar olmasının nedenidir.

Hiç yorum yok: